Sunday 22 March 2009

PEKLAP AKAN BERMAIN LIGA TDAFA 2009

Untuk makluman bahawa Pasukan Bolasepak PEKLAP akan menyertai Liga TDAFA 2009 yangmana Pasukan Bolasepak PEKLAP akan memulakan perlawanan pada hari Rabu, 01 April 2009 bertempat di Padang Komplex Kebajikan Tutong jam 1600 petang.

Oleh demikian, Pengurus Pasukan Bolasepak PEKLAP ingin memaklumkan bahawa tahun 2009 ini Pasukan Bolasepak PEKLAP tidak membuat banyak perubahan dengan pemain - pemain yang akan menyertai Pasukan Bolasepak PEKLAP bagi Liga TDAFA 2009. Hanya berapa - berapa muka baru yang akan menyertai pasukan bolasepak PEKLAP bagi mengisi posisi - posisi yang difikirkan perlu diisikan dengan pemain - pemain tersebut. Antara pemain yang dikenal pasti ialah Harith posisi pertahan tengah dan c pau penjaga gol bagi mengisi kekosongan jika semasa ketiadaan penjaga gol nombor satu Pasukan Bolasepak PEKLAP iaitu Ilham yang pada masa ini mengikut latihan bersama pasukan DPMM F.C.

Pemain - Pemain Bolasepak PEKLAP pada musim kali ini ialah seperti berikut:-
  1. Elham (Buffon)
  2. Bahrain (Maldini)
  3. G Shahrul (Caragher)
  4. Md Rafiuddin (Del Pierro)
  5. Amin (Vidic)
  6. Zembu (Sisoko)
  7. Bobby (Lampard)
  8. Redzuan (Torres)
  9. M Alimin (Keane)
  10. Diyen (Lennon)
  11. Mali (Mascherano)
  12. Adil (Zola)
  13. Undeh (Inche)
  14. Alisyah (Lucas)
  15. Elan (Berbatov)
  16. Wadi (Babel)
  17. Harith (Woodgate)
  18. C Pau (Reina)
Penaung Pasukan: Haji Asri bin Hj Rasil
Pengurus Pasukan: Awang Latif bin Jaya
Penolong Pengurus Pasukan: Mohd Alimin bin Haji Subohi

Diharap penyokong - penyokong Pasukan Bolasepak PEKLAP supaya akan dapat hadir untuk menyaksikan perlawanan sulung Pasukan Bolasepak PEKLAP di LIGA TDAFA 2009 dan akan dapat memberi sokongan moral bagi pasukan bolasepak kesayangan kita.

Disini juga bagi ahli - ahli PEKLAP yang ingin menyumbang kepada Pasukan Bolasepak PEKLAP seperti minuman dan lain - lain lagi hendaklah menghubungi terus kepada pengurus atau penolong pengurus.

No comments: